۵ اردیبهشت ۱۳۹۸
بازدیدها: 2,438
بدون نظر

در این آموزش قصد دارم نحوه ذخیره پروژه در نرم افزار دیگسایلنت رو به شما آموزش بدم. دوستان همانطور که در آموزش های قبلی گفتم، نرم افزار دیگسایلنت متفاوت از سایر نرم افزارهاست. در نرم افزار دیگسایلنت شما هر تغییری که بر روی پروژه خود انجام دهید بصورت خودکار در حافظه نرم افزار ذخیره می شود. دقت کنید که دیگسایلنت خودش دارای یک حافظه است و شما هر تغییری را که بر روی پروژه خود انجام دهید، زمانی که نرم افزار را ببندید آخرین تغییرات شما بر روی پروژه ذخیره شده است. به عبارتی شما نیازی به ذخیره پروژه ندارید. به زبان ساده شما وقتی یک پروژه ایجاد کردید و اگر در حین انجام پروژه برق قطع شد، اصلا نگران نباشید چرا که پروژه شما در حافظه نرم افزار ذخیره شده است.

اما برای حالتی که شما میخواهید فایل پروژه را به جای دیگری در کامپیوتر خود منتقل کنید یا آن را با دوست یا استاد خود به اشتراک بگذارید باید مراحل زیر را طی کنید. در این حالت شما باید پروژه خود را Export کنید. این عمل در واقع عکس عمل Import کردن پروژه است. نکته ای که در اینجا باید به آن دقت کرد این است که قبل از Export کردن پروژه، ابتدا باید آن را غیر فعال یا Deactive کنید. برای این کار مطابق شکل زیر از گزینه Data manager روی پروژه مورد نظر راست کلیک کرده و سپس گزینه Deactive را انتخاب کنید.

پس از غیر فعال کردن پروژه در نمودار درختی در Data manager با توجه به شکل زیر فایل زیر را در مسیر مورد نظر که می خواهید ذخیره کنید Export کنید.

export کردن پروژه